10 Temmuz 2014 Perşembe

Bir İki Dizi..

    Dizi izlemeye bayılıyorum ve bir diziyi beğendiysem bütün sezonları bitirmeden rahat edemiyorum sonrasında da yeni sezon başlayana kadar meraktan patlıyorum. Sıkıntılı bir durum benim ki.. 








    Şu sıra  en heycanla beklediğim dizi ise House of Cards. Başrollerini Kevin SpaceyMichael Gill ve Robin Wright'ın paylaştığı beyaz saraydaki bir denetçinin istediği pozisyonu alamayınca neler yaptığını merak içerisinde izlediğimiz aşk, entrika, cinayet, kumpas dolu şahane dizi ilk bölümden kendini izlettiriyor. Şiddetle tavsiye ederim. Özellikle Claire Underwood (Robin Wright) karakteri soğukkanlılığı ve muhteşem giyimiyle bende hayranlık uyandırdı. Bu ay Altyazı dergisine de göz attıysanız, bir hayli uzun bahsetmişler; (Black Mirror, Master Of Sex gibi dizilerde derginin içerisinde yer alıyor, ben de burada ve şurada övgüyle söz etmiştim hele ki Black Mirror'u izlemediysen, hiç durma.) yazın başlayan ne olduğunu anlayamadan bitiveren yerli dizilere sarmadan  izleyecekleriniz listesinde yerini almasını öneririm :) 






     Bir diğer dizimiz ise 2 Broke Girls. Sürekli ve düzenli izlediğim söylenemez ancak dizi süresinin kısa olması ve genel olarak çokta devam gerektirmemesi ve her halikülarda beni eğlendirmesi fazlasıyla artı. Dizi Max ve Caroline 'ın başına gelen komikliklerden bahsediyor. Caroline babasının dolandırıcılıktan tutuklanmasıyla meteliksiz kalınca garsonluk yapmaya karar verir. Max'le de çalıştığı cafede tanışır ve sonrasında yıldızları pek barışmasada orta noktayı bulup çörek dükkanı bile açmaya karar verirler. Hatta dizinin her bitiminde dükkanı açmak için biriktirdikleri para gösteriliyor. Şimdilerde dükkanı açtılar ama dertleri yine bitmedi, bakalım daha neler olacak..
     Siz şu sıralar neler izliyorsunuz, favorileriniz hangisi?


3 yorum:

  1. House of Cards'ın izlemiştim ama o mini dizi değil miydi ki :)) devamı olduysa izlemeye devam edebilirim sevmiştim çünküüü :)) ama diğeri benlik değil ben şimdi izlediklerimi saymayayım bitmez çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk 2 sezonu yayınlandı, 3. sezonuda heycanla bekliyorum :) bence de devam etmelisin :)

      Sil
  2. şu ara ne izlediğimi yazmaya utandım

    ツ
    taa eskilerden ben 7 yaşındayken çılgınca ne oldugunu bilmedigim anlayamadım ama etkisinden kurtulamadıgım bir dizi izliyorum manuella

    ツ

    YanıtlaSil