19 Temmuz 2015 Pazar

Kendin Yap : Renkli Saç İpleri/Hair Wrap


Normalde saça dolanan hair wrap'ler, özellikle yaz aylarında daha bir hoş duruyor. Salaş saçlarınızda sallanan bu renkli ipler uzun yıllardır benimde severek kullandıklarımdan.. Üstelik şu ara pek revaçta... Aman yok ben öyle saça dolayıp da uzun süre kullanamam, çıkarıp rahat rahat saçımı yıkamam lazım diyenlerdenseniz -ki bende çıkar tak taraftarıyım- yapımı pek kolay bu ipleri anlatacağım size.


Öncelikle dilediğiniz renkte kalın örgü iplerine ihtiyacımız var. Renk çokluğu sizin seçiminize kalmış. Dilediğiniz renkte ipi saçınızda görünmesini istediğiniz boyda ayarlayıp ikiye katlayıp kesin. Dilediğiniz rengi küçük bir düğümle sabitledikten sonra dolamaya başlayın :) Dilerseniz ipin ucuna yerleştireceğiniz tüy ve boncuklarla da süsleyebilirsiniz. Tamamen size kalmış.  

21 yorum:

  1. beğendim. gül güle kullan. bnim de dikkatimi çekiyor. Kullanmalı mıyım bilmiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende ara sıra kullanıyorum :) Bu versiyonu kolayca takılıp çıkarıldığı için denenebilir :)

      Sil
  2. Saça nasıl takacağız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktığımız boşluktan bir tutam saç geçirip örüyor, ortaya geldiğimde de şeffaf lastikle bağlıyorum :)

      Sil
  3. Ya orda örüyomusun napiyon

    YanıtlaSil
  4. Ya 2.resimde nasıl yapıyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşluktan geçirip, biraz örüp lastikliyorum..

      Sil
  5. ucunu nasıl bitirdin?

    YanıtlaSil
  6. Peki bant neden var eğer bantsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bant ekstradan takılmış, saç ipiyle bağlantısı yok

      Sil
  7. bir tane yeşil ve siyah renk yapar mısın

    YanıtlaSil
  8. İpleri hangi kalınlıkta alıyorsun bir de normal örgü ipi demi. Bazıları ozel ip fln diyor da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal örgü ipi kullandım, elimdekilerin kalınlığı birbirinden farklıydı ne varsa hepsini değerlendirdim :)

      Sil
  9. Peki örgü ipnin kalınlığı ne kadar. Ve örgü ipi kullanılır dimi. Bazı yerlerde ozel ip var diyorda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel ipi var mı pek fikrim yok ama benim yukarı da yaptığım kalınlıkları birbirinden farklı olan örgü ipleriydi.

      Sil
  10. Peki örgü ipnin kalınlığı ne kadar. Ve örgü ipi kullanılır dimi. Bazı yerlerde ozel ip var diyorda

    YanıtlaSil
  11. Peki örgü ipnin kalınlığı ne kadar. Ve örgü ipi kullanılır dimi. Bazı yerlerde ozel ip var diyorda

    YanıtlaSil
  12. İpleri hangi kalınlıkta alıyorsun bir de normal örgü ipi demi. Bazıları ozel ip fln diyor da

    YanıtlaSil