19 Aralık 2014 Cuma

Film:Unutursam Fısılda


      Filmi biraz gecikmelide olsa sonunda izleyebildim. Sizde izlemediyseniz, geç olmadan gidin görün derim. Öncelikle kısa bir zaman önce gittiğimiz Birgi sokaklarında dolaşıyormuş hissini yaratmasına, hatırlatmasına bayıldım. Şarkılar söyleyerek mutlu olan ve bir gün hep o dergilerden takip ettiği sanatçılar gibi sahnede olabilmeyi hayal eden Hatice'nin yani Ayperi'nin hikayesi. 



Kaymakamın bir süre müzik peşinde koşan haylaz oğlu aile baskısıyla kasabaya dönmek durumunda kalmıştır. Tesadüfen Hatice'nin sesini duymasıyla birlikte onu da amacına ortak edip kaçarak İstanbul'a giderler. Ancak Hatice arkasında ablasını yıkıp bırakacaktır..


Filmin bir çok yerinde Ayperi'nin birbirinden güzel şarkılarını dinleme fırsatı bulacaksınız. Filmde söylenen şarkıları Kenan Doğulu 70'li yılların sounduna uygun bestelemiş ve bir kısmını da Farah Zeynep kendi sesi ile seslendirmiş. Müzikler çok ses getirince albümü de raflarda yerini aldı.


Filmde Ayperi'nin giydiği kıyafetlerde gerçekten dönemin ruhunu yansıtmış. Kıpır kıpır, rengarenk ve oldukça güzeldi. Özellikle buradaki kırmızı tuluma bayıldım.


Film hem geçmişi hem de bugünü baz alarak iki kardeşin hesaplaşması etrafında dönüyor. Kesinlikle Hümeyra ve Işıl Yücesoy'un oyunculukları tartışmasızdı. Ancak Hanife karakterinin onca yıl ne yaptığına yönelik bir kaç sahne daha konulması izleyici açısından çok daha doyurucu olabilirmiş diye düşünüyorum.



Müzik, aşk, pişmanlık, intikam duygularının sonuna kadar işlendiği keyifli; seyirlik bir film olmuş. Sizde geç kalmadan gidin görün, fikirlerinizi söylemeyi de unutmayın efendim.

11 yorum:

  1. Bugün yarın gideyim derken film sinemadan gitti yaaaa :(
    İzlemeyi çok istiyordum ama şansımı kaçırdım napalım artık nete düşünce izlicem. Genelde güzel bir film olduğu söyleniyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geç kalanlardanım, kampüse filmlerin geç gelmesinden faydalanıp hemen izledim :) Yakında internete de düşer diye düşünüyorum..

      Sil
  2. benim de sinemada son izlediğim film ve herkese tavsiye edrim.Film müzikleride hoşş

    YanıtlaSil
  3. Film, çok da olumlu eleştiri almadı. Ben de görmek için pek hevesli olmadım açıkçası ve o yüzden göremeyenler arasındayım maalesef. İyi seyirler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir iki filmden "etkilenmelerin" izini bir hayli taşıyor diyorlar ama söylenen filmleri izlemediğim için bilemiycem... Babam ve Oğlum, Dedemin İnsanları kıvamında bir film değil tabi ki ama izlenir :)

      Sil
  4. Eğlenceli bir filme benziyor. Merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  5. Ben filmde filmden daha çok müziklerini sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, Kenan Doğulu çok başarılı bir iş çıkarmış :)

      Sil
  6. :Bu filmi izlemiştim gerçekten çok etkilendim çok beğendim :)
    Sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil