8 Aralık 2013 Pazar

Düğün Dernek

     İzmir'in kışın da sıcak olduğunu düşünüyor ve yakınlar da İzmir'e fln gelmeyi planlıyorsanız kesinlikle yanılıyorsunuz. Keşke kar yağsa dediğim günlerdeyiz... Havalar buz e bende bu soğuklarda deniz kenarında bira içme tarzı aktivitelerimi kenara kaldırdığımdan olsa gerek sürekli sıcak avm'lerde daha da sıcak sinema salonlarında alıyorum soluğu.. (o değilde bir anda bütün gazi kadınlar nasıl değişti, nerede o eski rock barlar; kaliteli guruplar.. varsa yoksa dıptıs dıptıss.. sıkıldık ayol!)








    Düğün Dernek, konusu itibariyle bana Sermiyan Midyat'ın "I Love You" filmin, anımsattı. Konu olarak yakın olmasına karşın mekan ve espiriler farklı tabi ki.. Eğlenceli ve gülmelik bir film yani şu aralar dramlardan çok sıkıldıysanız tavsiye edebilirim.

    İzlediyseniz siz ne düşünüyorsunuz, ayrıca şu aralar tavsiye edebileceğiniz bir şeyler var mı?

5 yorum:

  1. Merhaba pembe vosvos, bu filmin methini işittim de gidecektim. Şimdi kararsız kaldım. I Love you'yu beğenmemiştim. Sıcak havalar dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Rabia :) açıkçası filmde ben çok güldüm, komik eğlenceli bir uslubu var ama yabancı gelin muhabbeti benzer... Ben gittiğime pişman olmadım.. Sıcak havalar gerçekten tek temennim, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende merak ediyorum ama henüz gidemedim :)
    İnşallah haftaiçi.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. izlemeyi planlıyorum ama beğenmeyeni çok olunca çekimser kaldım.

    YanıtlaSil