8 Ağustos 2014 Cuma

Eski Çizgi Filmler

     Sizde benim gibi bir çizgi film tutkunu musunuz? Yeni nesil çizgi filmler de fena değil tamam kabul ama eskiler kadar da atraksiyonlu değil :) Sizde pembe dizi izler gibi heycanla şeker kız candy'i izliyor muydunuz? Aşkları, arkadaşlıkları, dolu dolu kocaman bakan gözleriyle bir hayli güzeldi.






Bir diğer favorim ise Jetgiller. Uzay arabaları, istediklerini üzerlerine giydiren dolapları, hep yapılı olan saçları, robotları, ultra teknolojik halleriyle keşke olsa dedirten cinstendi.. 




Tartışmasız en sevdiğim ise Beverly Hiills Teens. Limuzinlerinin arkasındaki havuzlarıyla, her gün başlarından geçen farklı olaylarla ama genel olarak Bianca ve Larke arasındaki çekişmeyle izlemeye doyamadığım çizgi filmlerden. 





İyilik timsali Larke'a gıcık olurdum. Nedense samimi ve gerçekçi gelmezdi. İçten içe de hep Bianca'nın kazanmasını isterdim. Birazcıkta Gossip Girl kıvamında olan çizgi film de en sinir olduğum durum ise o kadar  zenginlikte genel olarak ayı kıyafetleri giyiyor olmalarıydı.




Sizin sevdiğiniz ve izlemeye doyamadığınız çizgi filmler hangisi? 




8 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum,eskiler daha güzeldiler...Şeker kız candy ve diğerleri ne çok özlemişim:( çok cnm istedi internette bulursam bir bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker kız Candy ve Jetgiller youtube da mevcut ama Beverly Hills Teens'i bulamadım, bulabilirseniz bana da link bırakırsanız çok sevinirim :)

      Sil
  2. süper !!! hepsi favorilerim arasında hele Beverly Hiills'in müziğini hiç unutmadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akılda kalıcı bir jeneriği var gerçekten, ben bir çok bölümü bile dün izlemişim gibi hatırlıyorum :)

      Sil
  3. Aay ne güzel oldu bu yazi sayesinde cocuklugumu hatirladim. Soylediklerine katiliyorum ayrica Prenses Sissi, Heidi, Casper, Taş Devri falanda eklemek istediklerimden hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa onlarda çok güzeldi, özellikle Casper ve Taş Devrini de çok severdim :)

      Sil
  4. Zamanda yolculuk yaptım :)

    YanıtlaSil
  5. Beverly Hiills Teens...En sevdiğim çizgi filmdi. Yakın zamanda "Son Mohikan" adlı bir çizgi filminde serisini izlediği oğlum vesilesiyle.
    Günümüzdeki şiddet dolu çizgi filmlere bir türlü alışamadık :(

    YanıtlaSil