26 Kasım 2014 Çarşamba

Yeni Yıl Telaşı

     Yeni yıl telaşı diye bir şey var. Sanki eski yılla var olan bütün sıkıntıları geri de bırakıp sıfırdan başlayacakmışız hissi yaratması pek güzel. Telaş dediysek ağaç süsleyelim, nerede eğlenelim, ne alalım, ne yiyelim değil tabisi, ben işin o kısımlarını hep son dakikaya bırakıp "bu sene de evde olalım yea.." deyip kendimi sokaklara atmanın yolunu buluyorum çok şükür. Yaşasın, yeni yılda herşey dahil safsatası altında harcanan paralar!! Her yeni yıla keseyi yamultmuş girdiğimden olsa gerek, sene içerisinde de beli doğrultmakta zorlanıyorum ama bunun hatalısı ben değilim, iktisadi doktrinler süre gelen yanlışı farketti.. İnsanoğlu irrasyonel kararlar alabilen bir varlık, benimle alakası yok tamamen doğamız gereği yani fitratımızda var! Bununla birlikte deliler gibi zıplayıp hoplayıp; gelecek olan iki günümü de haay beleş diye içen beni.. (sonuçta her şey dahil ya, o dakkadan sonra beleş oluyor bizim için yaşasın!) şeklinde söylentiler eşliğinde yorgunluk atmaya çalışmakla geçiriyorum. Ama eğleniyorum en nihayetinde, ohh yarasın. Ama ne alalım kısmı sıkıntı, birazcıkta gereksiz. Sevgililer hep hediye alsın; biz keyifle paketleri açarız. Allahtaaaan hiç bir şey bulamazsan geleneğe uy, don al durumu var ki seneyi tüm tanıdıklarıma don alarak kapatabiliyorum. Yeni yılda kırmızı donsuz kimse kalmasın! Tabi işin bu aşamalarına gelmeden önce bitmek üzere olan yılın son günlerin de biraz da eskiyen yılı gözden geçiriyorum. Geçen seneden bu seneye ne değişti saydın durdun diyorsan, kendi içimde iyi bir skora sahibim. Senden ne haber?

2 yorum:

  1. 2015 için yapılacaklar listesi hazırlamamışsın !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste henüz netleşmedi, biraz daha zamanı var sanırım.. Bir de itiraf etmek gerekirse geçen senden bu seneye öyle harika bir skorum da yok; liste hazırlamasak mı ? :)

      Sil