7 Ocak 2015 Çarşamba

Ocak Şarkıları

     Merhabalar efendim, her ay ayın 1'inde o ay sizler için seçtiğim şarkıları yayınlamaya çalışıyorum ancak bu ay kişisel yoğunluğumdan dolayı biraz geciktim, tamam yılbaşı sonrasının da biraz etkisi oldu ama sınavlar falan da üstüne eklenince.. Velhasıl kusura bakmayınız. 

   Soğuk havalarda içinizi ısıtacak şarkılar seçtim bu ay sizin için umarım severek, keyifle dinlersiniz...

The War On Drugs - Red Eyes

Sam Smith - Stay With Me

Imany  - You Will Never Know

Shura - Touch

Feist - İntution

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Paylaştığınız şarkıları ben de severek dinliyorum. Müzik zevkimiz benziyor ne güzel.Umarım bu güzel şarkılar bir çok kişinin kulağına dokunur ve severler. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok sevindim birilerini bir yerden yakalayabilmiş olmama :)
      Ne kadar güzel temenniler çok teşekkür ederim, umarım dediğiniz gibi olur.. Sevgiler:)

      Sil