4 Haziran 2015 Perşembe

Tarihi Hava Gazı Fabrikası Çim Konserleri 2015

      Pek sevdiğimiz, heyecanla takip ettiğimiz Çim Konserleri Tarihi Hava Gazı Fabrikasında 11 Haziran'da başlıyor! Sonra ben duymadım ayy şu da varmış bak kaçırdım diye üzülmeyin... Erken gidin sahne önünde yerinizi alın. Ya da boşverin kapın iki bira çimlere yayılın... Kimler mi var bu sene diyorsanız:

BAJAR – 11 HAZİRAN
RESUL DİNDAR – 18 HAZİRAN
ÖZLEM TANER – 25 HAZİRAN
FUAT SAKA – 2 TEMMUZ
BOĞAZİÇİ CAZ KOROSU – 5 EYLÜL ( FUAR ALANINA ALINDI)
ROCKA – 9 TEMMUZ
PENTAGRAM – 23 TEMMUZ
GECE YOLCULARI – 30 TEMMUZ
REDD – 6 AĞUSTOS
YASMİN LEVY – 13 AĞUSTOS
GÖKSEL – 20 AĞUSTOS
FETTAH CAN – 27 AĞUSTOS
ZAKKUM – 3 EYLÜL
MEHMET ERDEM – 10 EYLÜL


        Yıllar yılı oldu Pentagram dinlemeyeli sanırım kaçırmayacaklarım arasında ilk sırada yer alıyor kendileri sonrasında da Yasmin Levy.. Ben programımı şimdiden yaptım ajandama notumu aldım. Benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder