15 Nisan 2016 Cuma

Film İzle; The Dressmaker


      The Dressmaker  Kate Winslet'in şahane stili ile daha fotoğraflarını, fragmanını görür görmez gönlümde yer etmişti. Bu kadar stil sahibi bir karakterin bana göre filmi de kötü olamazdı. Nitekim filmi fazlasıyla beğendiğimi de söylemeliyim en başından.



            Kasaba da gelir gelmez etkilenen Teddy dışında herkes Tily'e mesafesini korumaya devam edecektir. Teddy de lanetten nasibini aldı sonunda ama olsun.


      Tilly çocukluğunun geçtiği kasabadan yaşadığı olaylar yüzünden sürgün edilmiştir. Ona suçlu olduğu ve gitmesi gerektiği dışında bir şey aktarılmamış; senelerce evinden, annesinden uzak kalmıştır. Hem yaşadığı olayları yıllarca kafasında oturtamayan hem de intikam duygusuyla yanan ana karakterimiz, annesinin durumunun ağırlaşmasını bahane eder ve kasabaya geri döner. 



     Öyle bir dönüş yapmıştır ki, görenler onu tanımakta zorlanır. Muhteşem kıyafetleri ve yeteneği sayesinde kasabadakilerin nefretinin yanı sıra hayranlığını da kazanmayı başarır. Yeteneklerini kullanmak konusundaki başarısı ona hem istediklerini hem de aşkı getirecektir.

          
                Sayesinde modadan bir haber olan kasaba kadınları bile birer ikona dönüşür.


      Aslında kafasındaki sorulara cevap arayan Tilly, öğrenmek istediğinden de fazlasını öğrenir. Bu süreç onun için oldukça sancılı geçecektir. Yine de baştaki amacını unutmaz ve finali bile oldukça asil yapar. O sigarayı içişi, bakışları, şapkaları ile beğenilmeyecek gibi değil zaten kendisi.


       Kendine has fantastik havası, olayları, entrikalarıyla izlenilebilir güzel bir film. Siz nasıl buldunuz filmi? Canım bunu beğendiysen şuna bayılırsın dediğiniz ne kadar film varsa yorum olarak bırakabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Tam bana göre bir film dedim:)))çok severim böyle konuları, ne güzel anlatmışsın fotoğraflarla...mutlaka izleyeceğim henüz izlemedim. :)

    YanıtlayınSil
  2. Yaa çok merak ediyorum filmi ama daha izleyemedim. En kısa sürede vakit ayırıp izlemeliyim :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, seninde seveceğini düşünüyorum canım :)

      Sil
  3. Fotoğrafları gördükten sonra filmi izlemek için büyük bir istek duydum. Tam bir görsel şölen gibi :-)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle, sırf dönem kıyafetlerinin güzelliği bile izleme sebebi :)

      Sil
  4. Çok sevmiştim bu filmi ben :)

    YanıtlayınSil