8 Ocak 2014 Çarşamba

Yıl başladı ve ben..

     Yeni yılda içmesi, gezmesi, eğlenmesi güzel de toparlanma aşaması bende bir hayli uzun sürüyor. Yani yıla girdim mi tam giriyorum :) Her sene bu sene evde olalım diye başlayıp kendimi sokaklara atmazsam olmaz, tarzım değil. Gerçi eğlence de sokakta.. Yine Alaçatıya gidemedim belki ama olsun seneye artık kesin! :P Velhasıl hopladık zıpladık, 10-9-8... dedik ve taa taaam 2014. Hedeflerim için adım attım mı hayır, yıl ortasını bekliyorum, ertelemek benim işim :) Bu arada final gibi bir sıkıntımız var ki şu ara.. Bir coolluk yapıp okulu bıraksam, ne güzel olur kafalarındayım. Sonuçta dünyada ki bütün başarılı insanlara baktığımızda son sene okulu bırakmışlar, vardır bir bildikleri diye düşünüyor insan.



Bunlarda yeni yıl cicişlerim.. Siyah yapraklı deftere bayıldım ancak o kadar güzel ki yazmaya kıyamıyorum. D&R'da büyük boyu da mevcut fakat nasıl bir saçmalıksa optimumdakine önüne gelen saçma sapan şeyler yazmış paketli olmadığı için.. Bu arada belli başlı kitaplarda %25 indirim devam ediyor ancak D&R'ın internet sitesinde tüm kitaplarda indirim var bence daha hesaplı, bakmadan bir şey almayın derim :)


Minik kızım burda şipşirin, uslu gibi görünse de şu ara -doğru düzgün miyavlamazken- miyavlamaları coştu ki bu da bende kısırlaştırmadığımız için endişe yarattı.  Umarım düşündüğüm gibi değildir durum..

Hafta sonu kahvaltı için Urla'daydım. Denizaltı'nı ve kahvaltısını çok seviyorum. E tabi gitmişken Urla pazarına uğramamakta olmazdı. Pazarda ki teyzenin yoğun ısrarları üzerine daha önce yemediğim ve denemediğim "Şevketi Bostan" la da tanışmış oldum :) Neden şevket neden bostan bilemiyorum ama adı gibi hoş bir lezzet.. (okulu bırakçaksam mutfak sanatında uzmanlaşmak şart ahgsdksknsn...) çiğ olarakta beğendiğim hatta limon ve zeytinyağ ile de iş görür diye düşündüğüm Şevketi Bostan'ı aldığım tarif doğrultusunda kuşbaşı kuzu eti ile pişirdim ve inanılmaz güzel oldu.. Hemen yemelere gömüldüğümüzden görsel alma fırsatım olmadı ama İzmir'e yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim :)




    
     

5 yorum:

  1. Benimde dün bitti finallerim valla sana kolay gelsin. Buarada kızında baya büyümüş, çok şirin olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şanslısın, benim pazartesi başlayacak.. umarım bütsüz bir final olmuştur :) Çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Evet evet bütsüz geçtim hepsinden :) Umarım seninde öyle olur. :))

      Sil
  2. Sen çok çılgınsın :)
    Fikirlerin, hayata bakışın oldukça pozitif, ben seni bu yüzden takip ediyorum, hep böyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni çoook mutlu etti, enerjimi, içimden geçenleri olduğu gibi aktarabiliyorsam ne mutlu bana :) çok teşekkür ederim :))
      sevgiler :)

      Sil