20 Ağustos 2015 Perşembe

Film İzle - Deli Deli Olma


       Tarık Akan ve  Şerif Sezer'i ilk Yol filminde Şerif Ali ve Zine olarak izlemiştim. 1982 Cannes'ta ödül getiren bu filmden sonra ikili ancak bu film ile bir araya gelebilmiş. Kars'ta geçen bu hikaye de kah gülüp kah hüzünleneceksiniz.



       Tarık Akan'ı ekranda izlemek gerçekten çok keyifli ve her yaşıyla muhteşem bir oyuncu! Mişka adında köyde ki son malakanı canlandırıyor. Şerif Sezer ise gerçekten ayrı bir efsane, her ne kadar dizilerde klişelere boğulsa da bu filmde evet işte budur dedirtiyor! Popuç, farklılıklara açık olmayan, asabi, herkesin çekindiği bir karakter.. Kimsenin bilmediği farklı bir meselesi var Mişka'yla üstelik..



      Filmin sürprizi ise Tarık Akan'ın gençliğini oğlu canlandırırken, Şerif Sezer'in gençliğini de kızının canlandırması. Abartı değil; sade, komik ve etkileyici bir film olmuş. Bir röportajında Akan Kars'a gittiğinde bazılarının onu tanıyamadığını ve oğluna Tarık Akan gelmiş diye sarıldıklarını söylüyordu. Ben de çok benzettiğimi söylemeliyim...   

     Gerçek bir hikayeden esinlenerek kaleme alınmış güzel bir senaryo, iyi bir film olmuş. Dostluk, aşk, paylaşmak, sevgi, müzik adına pek çok şey bulabileceğiniz bu filmi siz nasıl değerlendiriyorsunuz?

6 yorum:

  1. Henüz izlemedim filmi ama yorumların izlemeye teşvik etti :)
    Oğlu da Tarık Akan'a benziyormuş hakikaten ama bence onun kadar yakışıklı değil.
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum afede :)
      Umarım sen de beğenirsin, sevgiler :*

      Sil
  2. Bende bu aralar film önerisi arıyordum bunu gördüğüm iyi oldu aldım hemen listeme güzel filme benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek izledim, umarım sizde beğenirsiniz :)

      Sil
  3. Vizyondayken izlemiştim. Yakın tarihi seviyorum. Aslında, çok da hüzünlü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet filmlerin geçmişte yaşanmışlıklara dair konular barındırması benimde ilgimi çekiyor.. Ancak bazen bazı şeyler de "keşke olmasaydı" diyebiliyor insan.

      Sil