27 Ekim 2015 Salı

Evleneceksen Gel, Tatliş Gelinler

   Tabi ki sadece "belgesel" izleyen, interneti ise araştırma, haber kaynaklarına ulaşma gibi sebeplerle kullanan toplumumuzda izdivaç temalı şeylerin bu kadar tutmasına şaşırmaktayım(!) İzdivacı rahat yaşama vasıtası kabul eden kızlarımız tv'lerde boy göstererek kocayı buldu tabi sonunda.. Ee bu kadar emeğin sonunda kazandıklarını sergileyebileceği bir alanda olmalıydı... İşte orası da sanırım Gelinlerin Tatlı Telaşı...

   Bağımlılık sebebi çok net, henüz karşılaşmamış ve nedir abi bu kafasındaysanız baştan uyarayım. Sorumluluk kabul etmem. Ülkemde ne kadar madur ne kadar aşık ne kadar problemli ya da ne kadar mutlu kadın varsa burada.. Başlarda yok yeaa bu kadar "mal" olamaz diye düşünüp çoğu mesajın, fotoğrafın sahte olabileceğini düşünmüştüm. Taaa ki bir tanıdığın sözümüzden bir kare temalı fotoğrafını görene kadar. Üzerinize akıl yağsın!! Kör oldum, şok oldum.. Güldüm, üzüldüm.. 




 Öncelikli olarak yorumlara ciddi ciddi yarıldığımı söylemek istiyorum.. Ama uzun süreli analizlerimin sonunda gördüm ki kadınlarımız çalışmak istemiyor, çalışmamak için kaynana ile oturmayı göze alıyor. Evliliği ya da kendisine verilen değeri evine koyacağı koltuk ve üzerinde sergileyeceği altınlarla bir görüyor... Hani 1 yıl aç kalsın ama üzerinde 36465 bilezik, 9897 altın olsun yeter kafasında... 




  Onunda ötesinde herkes inanılmaz namuslu, o kadar namuslu ki her detayları ortada! Akraba evlilikleri desen gırla, zaten çok normal böyle şeyler.. Sevgilisi ile el ele bile tutuşmamış; hep bakışmalı aşklar falan.. Evli kadınlar ise boynuz komasında.. Boynuzlanmayanlarda da durum vahim ayda 3-5 zorla... Bir de aldatan kadınlar var; aldatılanların eşine göstermesi gereken anlayışı açıklayan yorumcular, bunları saniyede linç ediyor.. Edilen hakaretin haddi hesabı yok.  Asalaklık diz boyu; ana babanın ömür boyu evlenenlere bakmak zorunluluğu varmış gibi.. Herkes biraz daha fazla para peşinde.. Kaynanaların hepsi sayko, bıraksan gece oğullarına sarılıp uyuyacaklar.. Sayfanın %65'i ya kaynana ile oturuyor ya da komşu.. Özel hayat sıfır. En büyük hobileri karı koca tv izlemek; bin şükür! Evimin kadını, çocuklarımın anasıyım; kocamda ana baksın düşüncesi ana fikir! Girilen sıkıntılara yapılan yorumlarsa gerçekten efsane.. Gizli bir hesap açıp sağa sola kaynayasım var aa dostlar!



   Şahsi fikrim Türk kızı diye sayfalarca yorum döken ekşi sözlükçüler ile bu kızlar buluşsun!! Kaybettikleri ruh ikizleri burada!! Aynı zihniyet... 

   Şöyle bir gerçek var ki kadının bakış açısı değişmedikçe, erkeğin değişmesi çok güç! Bunların yetiştirdiği çocuklarında pek farklı olabileceğini düşünmüyorum.. Siz böyle devam edin, değersiz, gurursuz ama zengin.. Ama ağlanmayın; aldatılıyorum, şiddet görüyorum demeyin... Çünkü siz hepsini fazla fazla hak ediyorsunuz.

8 yorum:

  1. Tövbe tövbe bunlar neymiş ya!? Hiç görmemiştim ya iyikide görmemişim. Sokaklarda yeterince bu tiplerden varken bide net ortamında kaldıramam.
    İlerde çocuğum olursa bu tür insanların çocuklarıyla arkadaş olacağı için şimdiden endişeleniyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutulan %50 bunlar bence, salsalar kim bilir ne olacak... Hepsi namazında niyazında bin şükür!
      Ben en çok eğitim almış kadınların bu kadar küçük hesaplar peşinde koşmasına şaşırıyorum, nedense..

      Sil
  2. Bu sayfayı Ekşi Sözlük'ten duydum. Bir ara burada yazılanları okuyup okuyup gülüyordum ama çok vaktimi alınca vazgeçtim. Yazılanları okudukça kadınlığımdan utanıyorum. Nasıl insanlar var dünyada ama suçun bir kısmı da erkeklerde. Düzgün kadınlar yalnız kalırken nerede Kezban varsa , ki bu ifadeden de nefret ederim, onun peşinden koşuyorlar. Böyle kızlara prim veren erkekler bence bu davranışları hak ediyor demektir.

    Bu tarz düşünce yapısından kurtulmak için sanırım bir 100 sene daha geçmesi lazım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan okuduklarına o kadar şok oluyor ki kopamıyor... Söylediklerinize katılıyorum ama ben kadınlara daha çok kızıyorum bu kadar basit olunmaz..

      Sil
  3. yeni gelin evleri grubundan sonra burayı da takip edeceğim, daha fazla güldüren bir şey ne televizyonda ne de kitaplarda yok çünkü :)))

    YanıtlaSil
  4. yaa ben de takip ediyodum fakat aşkı memnuyu geçen ilişkiler görünce vazgeçtim. o ne ya o ona atlıyo, bu buna :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten pemde dizi çekiyorlarmış normal hayatlarında haberimiz yokmuş :D

      Sil