2 Ekim 2015 Cuma

Plaktan Çıkan Hayatlar


    Plaktan müzik dinlemek zevk işi.. Ruhu olan bir parçayı, yaşanmışlıklarla harmanlayıp rüyalara dalmak kadar da keyifli... Yeni basılan albümlerde de plak tercih ediyorum. Ancak işin en keyifli yanı eski bir albümü sahafları, antikacıları, plak satan müzik marketleri gezip; sohbet edip, karıştırıp, arayıp bulmak. Bulduğun anda yaşadığın mutluluksa tarifsiz.



    Eski plakları topluyorsanız küçük sürprizlerle de karşılaşmışsınızdır muhakkak. Üzerine yazılmış sözler, isimler, ilanı aşklar... Hikayelerine ortak olmak gibi; sürprizli, etkileyici.. 




Plakların içinden çıkanlar baya bir çeşitlilik gösteriyor üstelik, paylaşımcı arkadaşlarda mevcut hahdhafhafh :))


    Instagram'da tesadüfen keşfettiğim thingsifoundinrecords plakların içindeki yaşanmışlıkları bizimle paylaşıyor. Bulunan mektupları, fotoğrafları, konser biletlerini hatta daha fazlasını görebilir; sizde plaklarınızdan çıkanları bu sayfa ile paylaşabilirsiniz. Hesabı takip etmek isteyenleri buraya alalım.

6 yorum:

  1. Plaklar cok güzel gercekten dedigin gibi sahaflar da gezerek bulmak kesfemekte paha bicilmez :)

    YanıtlaSil
  2. Şahaneymiş!
    Benim plaklarımın içinden henüz birşey çıkanı olmadı ama dediğin gibi üzerinde minik notlar ve şiirler olanlar var ,bayılıyorum okumaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim :)
      şimdilik şiirler ve isimler var ama aramaya devam belki bir mektupta bizi bulur :)

      Sil
  3. fuarda geçen hafta sırf mektupları satıyorlardı. 1 tl ye . yunanca fransızca ne ararsan var ingilizce.. 1 tl ye satıyorlardı. Sordum bunları nereden buluyorsunuz diye , getiriyorlar bize dedi. Biraz baktım ama sonra da başkalarının mektupları okunmaz :) nezaketiyle ayrıldım oradan. ama bir plağın veya kitabın arasından tesadüfen çıksa o kabulumdür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçen instagram da 1950lerde bir kadının tuttuğu günlüğü satışa çıkarmışlar onu gördüm. Sahibini araştırmışlar ama bulamamışlar, merakta ettim aslında ama gene de habersizce birinin özeline girmek hoş olmaz gibi geldi.. Bir de bir şeyleri atarken dikkat etmek lazım ne zaman nerden çıktığı belli olmuyor galiba :)) Ama bu şekilde birine bırakılmış bir mesaj, hatıra gibi geliyor :)

      Sil