15 Nisan 2015 Çarşamba

Film : Kocan Kadar Konuş



        O kadar çok fotoğrafını gördük, methini duyduk ki kendi adıma popülist kitaplara çok yüz vermesemde merak etmeden edememiştim. Sanırım iddali ismi de o kadar dikkat çekiyor ki insanın okuma isteği daha da artıyor. Siz hala okumadıysanız ve "nasıl bir şey bu çok merak ediyorum" diyorsanız, sizi buraya alalım.


       Kitabı beni bu kadar eğlendirince filmini de izlemeden yapamadım. Genelde kitaptan uyarlama filmlere karşı ön yargılıyımdır. Pek sevmem, kafamdaki hikayeye uymadığından hep bir sinirle, hüsranla çıkarım ama bu filmde böyle olmadı. Gerçekten güzel bir film olmuş, en azından romantik komedi adına iyi bir örnek diyebilirim. Sinema da izlemeseniz bile izleyecekleriniz listesinde olsun derim. Sıkıntılı bir günde, ya da çıtır çerezlik bir şeyler izlemek istediğinizde güzel bir seçenek olabilir.


Esas kızımız Efsun, 30 yaşında ve henüz evlenmemiş! Sıkıntı burada başlıyor, bütün arkadaşları, tanıdıkları evlenip çoluğa çocuğa karışmışken o tek "hayali" arkadaşıyla hayatından memnun... Taaa ki kuzeninin de evlendiğini öğrenene kadar.. Aile baskısı da haliyle artıyor. Komiklikler de burada başlıyor, taktikler hava da uçuşurken Efsun belkide ilk ve tek aşkını masaya oturtmaya ikna edebilecek mi acaba?


    Film senaryoya birebir bağlı kalmış. Bu durum beni hem sevindirdi hem de sıktı. Sanırım küçük bir sürpriz de bekliyordum. Yanıltmadı, şaşırtmadı.. Yani kitabı okudum, filmi de izleyime pekte gerek yokmuş gibi düşündüm.. Ama bu düşünce bende genelde hep oluyor. Kararsızım en doğrusu galiba :) Peki siz nasıl buldunuz bu filmi?

5 yorum:

  1. Komik bir filmdi ama o kadar da beğenmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv'ye düşmesini beklesem de olurmuş dedim bende :)

      Sil
  2. İzlemedim Ama izlemiş kadar oldum... Klasik bir yapıyı işlemiş anladığım kadarıyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, komik ama izlenilmeli mi tercihe kalmış..

      Sil
  3. Ben de kitabını iki üç günde okumuştum ama filme gitmek için fırsat bulamadım DVD'sini bekleyeceğim sanırım =)

    YanıtlaSil