24 Nisan 2015 Cuma

Hamlamış Vücudun Squatla İmtihanı

       Malumunuz yaz geliyor. Senelerdir kilo problemi yaşamamış hatta kilo alamamakla uğraşmış bir insan olarak bu yaz ki tek hedefim sıkılaşabilmek. Efendiler bizim Doutzen Kroes'tan neyimiz eksik? Tamam çokta düşünmeyelim de, olana da iyi bakmak lazım diyebiliriz :) Oldum olası spor salonlarına yazılıp gitmekten vazgeçme konusunda bir numarayım. Ama her seferinde de gidesim geliyor o ayrı.. Olan gitmediğim salonlara döktüğüm paralara oldu... Sabahları koşayım, yürüyeyim durumu ise bende sıkıntı. Yok tatlım, kalkamıyorum... O yatak hep daha tatlı geliyor. Aktif dansa devam ettiğim zamanlarda haftanın 3-4 günü saatlerce tepindiğimden alternatif arayışlara gerek duymuyordum. Ne yazık ki artık çok fazla dans gecelerine gidemiyorum... Yine hamladık anlayacağınız.. Ben de bu durumda en sonunda evde çalışmaya karar verdim. Bu konuda Ebru Şallı hocamızın videoları gerçekten çok iş gördü. Özellikle karın videoları oldukça etkili... Sıkı popolar ise hepimizin hayali biliyorum, squatsa gerçekten çok etkili... Başta bir şey yokmuş bunda yeaa ne var ben yaparım diye havalara girip, merdiven çıkarken ağlayacak hale gelebilirsiniz aman dikkat! -Tecrübeyle sabittir.- 

         Isınmadan iki oturup kalkayım demek hiç mantıklı değilmiş, 5 gündür kendimi sakatlamışçasına penguen gibi geziyorum! Neden böyle fantezilere girdim hiç belli değil, bünye bu özeniyor herhalde :) Ama pes etmedim, squat videoları ise en büyük yardımcım.. İstikrarlı olabilirsem sonuç alırım diye düşünüyorum.. Peki evde spor durumları için önerebileceğiniz bir şeyler var mı??

8 yorum:

  1. Ebru Şallı videolarını ben de bi ara uzun zaman yapmıştım. gerçekten çok faydalı oluyor baya sıkılaşmıştım ama bırakınca tabi eski halime döndüm :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Evet, süreklilik gerektiriyor ne yazık ki... Bakalım bende ne kadar sürcek bu heves :)

      Sil
  2. Var var vaaarrrrr!
    Squata bende başlamak istiyorumda bir başlayamadım. Neyse önerim geçen sene başlayıp tamamladığım ama ara verdiğim Jillian Micheals'ın 30 günlük programları ve bide tlfna yeni indirdiğim 7 dakikalık workout programı yalnız ısınmalı olanını indir. Ben onu tercih ettim çünkü 9dk. ısındırıp 7dk. çalıştırıyor.Direk hareketle başlayınca 2günde ayağa kalkamaz hale getiriyormuş. :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canm, önerdiğin programlara hemen bakıyorum :))

      Sil
  3. İp atlamaaaaa :)

    Bende bunu yapıyorum, popoyu kaldırdığını bacakları sıkılaştırdığını söylüyorlar.:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Alt komşu söylenmese benim de en sevdiğim aktivitelerden :))

      Sil
  4. Nike Training diye bir uygulama var , ben 1 hafta oldu indireli ve çok keyifle yapıyorum egzersizlerini. Tavsiye ederim.
    Hepsi videolu anlatımlı , amacına yönelik İncel, Sıkılaş , Güçlen , Odaklan başlıkları altında birçok antrenman seçeneği sunuyor sana. Ben henüz 10-15 dk'lık olanlar ile yetiniyorum ama pestilim de çıkmıyor değil.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için çok teşekkür ederim, hemen incelemeye alıyorum; tam da aradığım şey :))

      Sil