5 Şubat 2015 Perşembe

Yeni Dizi - Hit The Floor



      Cnbc-e'de bu da neymiş diye izlemeye başladığım, sonrasında bir hayli sardığım yeni dizim Hit The Floor. Biraz One Tree Hill'i anımsatması gönlümde taht kurmasına yetti ve arttı bile! Ayrıca aşk, nefret, entrika, rekabet ne ararsanız var. Kızların dansçı olmasından dolayı muhteşem figürleri ve vücutları can sıksa da basketçi yiğidolar göz kamaştırıcı benden söylemesi :) Hani şöyle çıtır çerezlik bir dizi arıyorsanız bu tam size göre olabilir zira yaklaşık 35 dakikalık bölümlerden oluşuyor.




Sinsirella kızımız Jelena Howard, baş dansçı devillerin şahı.. Tabi ki saltanatı diğer ana karakterimizin gelişiyle bir sallantıya girer gibi oluyor, entrikaları izlemeye değer.


Asha yeni Devillerden, ortama tam adapte olmaya çalışırken ortaya dökülen sırlara mı kafa patlatsın Jenner'ın oyunlarıyla mı uğraşsın çok zorlanıyor kızımız.. 


Dizinin başından beri Asha'ya yanık favori oyuncumuz. İlk bölümler de sevgilisi olan Asha pas vermese de ilgisini esirgemiyor Derek'ten. Entrika, aldatma, aşk, şehvet gibi duyguların bolca yer aldığını düşündüğüm dizi de yeni sürprizler pekte şaşırtıcı olmaz.

      Diziyi izleyebileceğim bir site bulamadım, bu sebepten Cnbc-e'den takip ediyorum ancak şurda her bölümü var ikinci sezonu bile var sen kaçırmışın dediğiniz bir adres varsa şuara çok müteşekkir olurum. İzliyorsanız siz ne düşünüyorsunuz?

5 yorum:

  1. Ahhh ahhhhh dizi izleyebileceğim bir vaktim bile yok :(

    YanıtlaSil
  2. Yaa bu diziyi bende Cnbc-e reklamlarında görüp beğenmiştim. İzlemek istedim ama dediğin gibi sitelerde bulamadım o yüzden başlamadım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk bölümlerini Cnbce'nin kendi sitesinden izledim şimdide cnbce'den takip ediyorum akşam 19:00'da yayınlanıyor olması gerekiyor.. Diğer bölümleri de sitesinde hata veriyor, online izleyebileceğimiz sitelerde olsa daha iyi olacak aslında..

      Sil
  3. Ayy ben de bir merakla izledim ama hiç beğenmedim :( Sanırım diziyi bitirdiler, ben de dizilere dair yorumlar ve tanıtımlar yapıyorum beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikinci sezonuna bende ulaşamadım henüz, youtube da bir iki bölümü vardı ama devamını bulamadım...
      Takipteyim ben de, sevgiler :)

      Sil