13 Şubat 2015 Cuma

Sevgililer Gününe Özel Şarkılar

      Romantik bir yemek, şarap e müzik olmazsa olmaz! Sizi büyük bir dertten kurtarıyorum, 14 Şubata özel çalma listenizi hazırlıyorum... Özel günlerde uğraşma aç çal kıvamındaki listenizi bakalım sizde sevecek misiniz?


George Micheal  - Careless Whisper

Sade - Smooth Operator

Keren Ann - Jardin d'hiver

Nina Simon - I Put A Spell On You

17Hippies - Adieu

The Cure - Love Song

Morrissey - Let Me Kiss You

Buika - No Habra Nadie en el mundo 

Andrea Bocelli - Besame Mucho

4 yorum:

  1. Careless Whisper ile Besame Mucho'yu çok severim. İlkini söyleyen heriften ise nefret ediyorum ama ne yaparsın şarkı çok güzel, beste çok güzel, nefret etsem de herif güzel okumuş kabul ediyorum:)
    İzninle ben de bir şarkı tavsiye ediyorum naçizane: When I Fall in Love, it will be forever- Nat King Cole
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre en iyi şarkıları da Careless Whisper :) Müzik zevklerimiz birbirine yakın ne güzel, tavsiyeniz için de teşekkür ederim keyifle dinliyorum :)

      Sil
  2. Sade, Keren Ann, Buika ve 17Hippiesi sıklıkla dinlerim bende)) çok güzeller bu şarkılar da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, insan dinlemelere doyamıyor! beğenmenize sevindim :)

      Sil