26 Şubat 2015 Perşembe

İzmir Avrupa Caz Festivali


      Bu yıl 22.si gerçekleşecek olan İzmir Avrupa Caz Festivali 5-21 Mart tarihleri arasında başlıyor efendim. Müzik olmadan olmaz diyenlerdenseniz, caza bayılıyorsanız festival programı tam da size göre benden söylemesi.. Sonra ben duymadım, görmedim, bilmiyorum demeyin lütfen :) Detaylı bilgi için sizleri şuraya alalım. Biletleri ise Biletix veya ilgili satış noktalarından temin edebilirsiniz, fiyatlar uygun; indirimli biletler ise tükenmeye başlamış. Siz siz olun, şimdiden yerinizi ayırtın. 
     Müzik hiç susmasın...

4 yorum:

  1. Ben duydum ama gidemiyorum napcaz? :(
    Keşke burda da olsa neyse benim yerime bol bol dinle, ruhunu dinlendir tatlım. :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka şehirlerde sevdiğim şeyler olunca ve gitme imkanım da olmayınca ben de çok üzülüyorum, özellikle İstanbul'daki muhteşem konserler içimde bir yara... Ben senin yerine de dinlerim canm, sevgiler :))

      Sil
  2. Kız şu puntolarını biraz büyült ve koyult zor okuyorum. :)
    caz severim mi desem, sevmem mi desem kararsız kaldım, caz olan pekçok şeyi sevmiyorum ama Glenn Miller da caza giriyorsa bayılırım.
    Müzik susmasın evet müziksiz hayat çekilmezdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkür ederim, bazen ben bile zorlanıyorum yazdıklarımı okumakta.. Puntolara en kısa zamanda bir çözüm bulacağım :))
      Kulağa güzel gelsin, ruhu dinlendirsin, eğlendirsin, keyif versin yeter müzik her haliyle güzel :)

      Sil