5 Ağustos 2013 Pazartesi

Victoria Secret Meleklerinin Sokak Stili

 Podyumlardan takip ettiğimiz, birçoğumuzun güzellikleriyle kıskançlıktan patladığımız, yea makyaj güzeli onlar diyip kendimizi avutmaya çalıştığımız Victoria Secret melekleri günlük hayatlarında nasıl, neler giyiyor görelim.

  Miranda Kerr






Orlando Bloom'la aşkları yeteri kadar sinir bozucuyken bir de bebeklerinin olup vücudunun bir gram bozulmayışı ve üzerine Miranda Kerr'in bebeklerini taşıyışının bir aksesuar gibi kusursuz durması nasıl açıklanabilir bilemedim.  













  Büyük çantalar, trenç kotlar üzerine kombinlediği basic parçalar Miranda Kerr'in vazgeçilmezi. Podyumdaki şıklığını günlük hayatında da sürdürenlerden. topuklu ayakkabılarıda olmazsa olmazlarından. Günlük hayatta kullanmaktan vazgeçemediği bir diğer parçada şapkaları. şapkalı, deri ceketli salaş ama şık hallerini ben daha çok beğendim.

Doutzen Kroes

    Meleklerin içinde kuşkusuz en beğendiğim olan doutzen'de anneler kervanında. Doğal duruşu, makyajsız halleri, topuz saçlarıyla hayran olmamak elde değil. 
  



Doutzen Kroes'un  moda ikonası olacağım, illa bakımlı olmalı, fönsüz dolaşmamalıyım triplerinde olmaması ve olabildiğine doğal, rahat gezmesi çok hoşuma gitti. Beğendiği bir parçayı bir kere giydim bir daha giyemem demek yerine başka parçalarla da kombinlemiş. Saçlarını genelde topuz veya at kuyruğu olarak kullanması, sandaletleri, kot şortlarıyla bizden biri gibi rahat ve sempatik.









 Zaman zaman podyumdaki hallerini aratsa da ben doğallıktan yana olan sokak stilini çok sevdim.



 Cara Delevingne

    Yaşıyla, güzelliğiyle, eğlenceli halleriyle hepimizin imrendiği Cara'nın sokak stili rahat, spor hatta belki birazcıkta umursamaz denilebilir. Günlük hayatında makyajsız, gelişi güzel topladığı saçları, ne bulduysam giydim umurumda mı tarzıyla bile fazlasıyla güzel ve eğlenceli. 
    




  Bizler taksak besleme gibi durcak şapkaları günlük tarzının vazgeçilmezlerinden. Genel olarak bir kot bir tişört, deri ceketler, salaş kazaklar Cara'nın favorileri. 





Basit parçaları birleştirip kendi tarzına uygun hale getirebiliyor. Kimine çok paspal gelsede bence şu halleriyle çok cool. Instagramda ki hesabını takip edip eğlenceli hallerini görmenizi tavsiye ederim. Ünlü tribinden uzak; sade, duru ve doğal.







1 yorum: